Alla inlägg den 14 december 2007

Av Sussi - 14 december 2007 21:40

....allting.

Dagen har varit urusel!  Alla är ledsna och undrar naturligtvis vad som kommer att hända och varför det gick så här. Media har en otrolig genomslagskraft och skriver bara det de tror säljer. Att de inte kollar fakta innan vet jag nu...och alla mina arbetskamrater med.

Markus försökte att hålla ett tal i morse på mötet men det gick inge vidare. Jag tror inte att ett enda öga var torrt efter det.

Jag beundrar honom ändå att ställa sig upp och verkligen försöka säga vad han känner.

Mycket har hänt under dessa 10 år. Han var den som drev upp det konkurshotade företaget för nästan 10 år sedan och en sak kan jag säga:

Jag har aldrig mött någon mer driftig människa.


Tänk att någon som lämnar sin...... "post" ......................."frivilligt"..................................................
.

................kan vara så ledsen.

 Är inte det konstigt ICA?





Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards