Alla inlägg den 11 december 2007

Av Sussi - 11 december 2007 20:25

...är det på tv.n nu. Det är väl i och för sej rätt bra men ibland så kommer det över mej hur många olika stilar vi människor har. Det jag tycker är bedrövligt tycker någon annan är jättefint och tvärtom. Jag tror att jag ska rota fram keramik som jag inte är nöjd med och kort jag gjort som jag inte är nöjd med.....det kanske finns någon annan som är nöjd med dom!

:-)

Här hemma har jag äntligen fått in den tredje och sista garderoben i sovrummet. Den har ju "bara fattats" i ett års tid.... I helgen blir det till att omorganisera i alla garderober och sedan få ordning i klädkammaren som ser ut som ett sprängt skithus! Fast...jag är nöjd med det också och är det någon annan som inte är nöjd med det så behöver de inte titta!

Ha en trevlig onsdag mina vänner för det ska jag!

Och så vill jag hälsa till en som ligger mej varmt om hjärtat:

- detta var du värd!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards