Alla inlägg under april 2008

Av Sussi - 29 april 2008 19:37

Nu är det bara 2 dagar kvar tills det är dax....på fredag smäller det! Jag ska tatuera mej!!! :-) Och inte vilket motiv som helst....närå---jag ska ha streck...inte helt raka utan lite böjda. De ska följa ögats form för jag ska nämligen tatuera eyeliner! Oh my god va nervös jag är...Jag har varit i Gävle och arbetat i ett par dagar nu och har liksom inte haft tid att tänka på det så mycket men nu när jag kom hem så formligen forsade vågen över mej och nu ligger jag här och försöker hålla huvet ovanför ytan.. *hyperventilerar*.

Detta ska alltså ske på fredag i Eskilstuna och på Lördag är det mässa i Gävle. Ser jag inte ut som jag legat och gråtit i flera dagar så ska jag självklart bege mej dit! Skulle vara så roligt och Eva ville att vi skulle vara i hennes torp och pyssla med våra inköp efter mässan.

Men hörrni...om jag sätter på mej ett par mörka solglasögon och tar med mej en vit käpp...kan ni inte tala om för mej vilka stämplar jag ska köpa då?? ;-)

Ha en fin kväll för kan man ha annat i detta underbara väder??...*härmar Robert Gustafsson*...å herregud va dåligt jag mår.....


Av Sussi - 24 april 2008 21:32

Jag har hållit låda hela dagen. Efter det så släppte alla spänningar man hade i kroppen (fast man inte trodde man hade några) och jag känner mej bara trött. Trots detta så måste jag ju kämpa för laget i stegtävlingen så det var bara att snöra på sej skorna efter middagen och ge sig ut på en nätt liten promenad i en timme. Motigt innan man kom iväg men urskönt när man kom hem igen.

Nu ska jag smöra för gubben och hoppas på en liten massage!
Wish me luck!
Ett kort som jag gjort.....bakgrunden är brayad och motivet emossat med svart ep.

Ytterligare ett där bakgrunden är brayad men motivet bara stämplat med svart ink.

Inget roligt kort men ack så nödvändigt emmellanåt.

Sov gott allihopa!

Av Sussi - 23 april 2008 22:24

De här är jag lik! :-) Hälften av dom vet jag inte vilka det är ....men lik är jag ;-)

Av Sussi - 23 april 2008 19:04

...är ingen bra kombination just nu.

Hittade en utmaning på creaforum.egetforum.se om ett kort i rosa och lila. Nu har jag lyckats scanna det och lägger ut det .....bara det att det är 3 dagar för sent. Ja ja...alltid inspirerar det någon! :-)


Av Sussi - 20 april 2008 21:33

....här många år ändå hittar muskler som man inte trodde fanns i kroppen. Är helt mörbultad efter en dag i det helt underbara vädret ute på tomten. Känns som det inte finns någon ände på arbetet ute just nu men ...de säger att det blir bättre så man får väl lov att tro på det.

:-)

Ett litet kort i tidens tecken vart det ikväll.

Bakgrunden är gjord utav ett ihopknycklat papper som jag dtp med distress tea dye. För att förstärka djupet i pappret så sprayade jag med lite gult och vatten. Kanterna inkade jag med vanlig svart. Stämplarna är från See d´s och ett annat företag som jag, naturligtvis med mitt "teflonminne", glömt bort vad det heter.

Nu ska sussi sussa....

Av Sussi - 19 april 2008 18:01

....Du sa ju att du var sugen på att ta ut hojjen men jag har bildbevis...det är aldrig för sent att ta ut den....så var inte ledsen om du inte hinner i år menar jag! ;-)


Av Sussi - 18 april 2008 22:15

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.



*sjunger*....ja det är inte lätt att va ödmjuk...när man är en sjutusan till kvinna!! ;-)


Vill du göra testet så hittar du det här:

http://www.zapera.com/survey/demo/personality/



Av Sussi - 16 april 2008 21:26

... i dagens moderna samhälle där man inte ens orkar släcka tv.n med knappen utan lyfter på sin höjd armen till fjärrkontrollen.

Tur att vi inte har varit med om detta. :-)

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards