Alla inlägg under oktober 2007

Av Sussi - 30 oktober 2007 18:52

...i morgon börjar mitt nya liv! :-)

Av Sussi - 27 oktober 2007 16:59

...låta bli att skratta när man hör det här!

Av Sussi - 26 oktober 2007 22:30

...vädret i morgon!


Av Sussi - 25 oktober 2007 20:06

...hur kul är det på en skala från 1-10?? Minus 180 skulle jag vilja påstå!

Först ska man packa allting i vagnen i affärn(i mitt fall så pratar vi naturligtvis om ICA MAXI Botkyrka ;-)..och om man inte självscannar så ska det först i vagnen..sen upp ur vagnen ..sen ner i påsar och sen ner i vagnen igen...ur vagnen och in i bilen..ur bilen och in i köket och sen ska man packa upp de jädrans påsarna igen!! *pust*

Om man kör med selfscanning så kan man ha tur och det räcker det bara med moment 1,4 och 5!

Okej om man handlar för ett par hundra men när man handlar för sådär ett partusen så är det verkligen ingen lek! Nej...man skulle vara som Victoria Beckham..hon har ju till och med sin frisör med sig vart hon än går för att rätta till håret när hon trippar fram...hajja...inte ens det gör hon själv!

Nu har jag bestämt mej....så ska jag också bli när jag blir stor...*hehehehe*



Ha en goodi najti everyhopa!

Av Sussi - 24 oktober 2007 18:33

...hur det är!

Som bekant för många så vart ju min lilla (eller han är ju stor nu) Thommy nersparkad av tre miffoungar i Tullinge i fredags...anledningen? Jo han kom från Tumba...!! Nu vill jag bara tillägga att nattvandrarna stod i en liten klunga ca 10-15 meter bort från där allt detta hände men inte såg något.

Thommys tjej skulle springa och hämta hjälp av dem men vart hejdad av en av dessa tre modiga killar och kallad både det ena och det andra då.

Som tur var så var det en av "miffona" som hejdade de andra då Thommy låg på marken med orden:

-Nej lägg av...regeln är ju att inte sparka på någon som ligger.

*suck*

Ni hör va....det är ju uppenbarligen inte första gången dessa modiga killar på 3 stycken gör detta.

Thommy lyckades få upp telefonen, när han tog sej på fötter, och sprang därifrån, och ringa hem så Jojje slängde sej iväg i bilen mot Tullinge. Thommys tjej ringde till sin pappa och han gjorde naturligtvis likadant.

I:s pappa var först på plats och skällde ut dessa pojkar efter noter!

Det är nu det roliga i kråksången kommer......då reagerar nattvandrarna...och nu.....har de polisanmält honom för att ha kört på fyllan ner och läst lusen av dessa miffon.

Fjompa har varit i valet och kvalet om han ska polisanmäla detta eller ej. Vi har sagt att vi stöttar honom i vilket beslut han än tar.

Ni förstår kråksången i det hela va....

Hur kan man som nattvandrare göra något dylikt utan att ta reda på bakomliggande orsaker OCH dessutom anklaga någon för att har kört på fyllan. Är inte detta förtal?

Och hur kan man som nattvandrare inte höra vad som händer 10-15 meter bort? Bör man inte "röra" lite på sej när man nattvandrar?

Jag tycker så synd om "pappan" i det här fallet då han verkligen har visat att det finns människor som fortfarande vågar och då får man det här kastat i ansiktet. Nej hörrni....vart är vi på väg?


Av Sussi - 24 oktober 2007 11:11

.....undrar om jag ska byta namn??

Tror iallafall att hon är en helt suverän doktor!

:-)


Av Sussi - 21 oktober 2007 16:18

...om saker som de inte har med att göra. Igår var jag på en tillställning där en av dem berättade att den hade ställt sig i en kö för magoperation. Jättekul tycker jag för det är ju ändå ett "vågat" beslut. Modigt och imponerande att berätta det tycker jag också! Det är då det kommer....från alla andra .... åh vad dumt..men varför,,,tänk om du blir shopaholic....jag har hört...då måste du operera bort skinnet....vet du att man kan bli drogberoende...etc etc... Eftersom dessa personer är så emot detta med magoperation så måste de ju ändå vara hemskt pålästa i ämnet eftersom de vet vad som kan hända??

Kan det vara så att andra personer också har tänkt tanken på detta men helt enkelt inte vågar fullt ut?? Varför kan inte folk få göra vad och som de vill utan att alla andra ska komma med goda råd och tips??  Varför ska alla andra veta bättre hela tiden? Nej jag har lärt mej en sak:

Om en person har tagit ett beslut, vad det än är och det inte är fara för någon annan, så uppmuntra istället. Ibland kanske man bara ska vara en god lyssnare och behålla åsikter för sej själv.

Fast...vad vet jag....jag kan ju helt enkelt ha jättefel men det behåller jag isåfall för mej själv!

Å nu får ni ta en titt på några väääldigt trötta puppisar efter maten! De har inga problem iallafall!

Ha en trevlig kväll...vilka beslut Ni än har tagit ;-)


och dessa små söta puppisar ser du mer av på http://www.bizzhaie.se/

Av Sussi - 19 oktober 2007 22:16

....är nu påbörjad. Hur ofta vill man att en helg ska gå fort?

Ja lätträknat är det! Men nu skulle det kunna få vara om fyra veckor eller så....det hade varit bättre. Tänk vad mycket man är med om i sitt liv. En del saker vill man aldrig uppleva och en del saker vill man uppleva om och om igen. Och just nu är det så! ;-)

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards