Alla inlägg under augusti 2007

Av Sussi - 30 augusti 2007 17:56

...köksmöbler kommer snart att bo hemma hos mej..i mitt kök... :-)

Kolla va fina!

Ja e så gla!


Av Sussi - 30 augusti 2007 15:48

...jag känner en kille som ställde sig i skoaffären...tog en foppatoffel och höll ut den från kroppen och lät den falla till golvet. Han ställde upp toffeln i hyllan och tog fram nästa och gjorde likadant med den. Efter den tog han nästa och nästa och så vidare tills han upptäckte att alla tittade på honom. Då visade det sig att han hade stått och klurat på att tofflorna aldrig landande på ovansidan utan ställde sig alltid på sulan när den ramlat....*suck*..blir man trött eller???

Här kommer lite kort som jag har gjort. Ett av dem är en beställning till ett tvillingpar (det andra kortet är lika fast i annan färgställning) och det andra är ett kort gjort med octoberstamps clown som jag vart förälskad i!!

Ha en bra dag alla mina vänner och alla som jag känner.....osså du oxå mamma!! ;-) *hoppas att köksbordet blir alllllllllldeles för stort*

Kram

Av Sussi - 27 augusti 2007 21:44

...sussi.

-diskmaskinen var redan urplockad när jag kom hem.

- hej gubben är du hemma från skolan nu?

-ja men vad var det mer som jag skulle göra när jag kom hem?

-vadå?

-ja som pappa sa...

-var det bra i skolan då?

-ja

-ingen kvarsittning idag? (han fick det i fredags nämligen)

-nej å vet du mamma...jag frågade fröken ifall jag hade skött mej idag för att jag var tvungen att göra det för annars fick jag inte sitta vid datan och då sa fröken att jag hade skött mej mycket bra ...men mamma....vad var det mer som jag skulle göra?

-jo pappa sa att det inte skulle stå någon disk på rummet eller ligga smutstvätt på golven. Det skulle ni plocka bort innan ni fick sitta vid datan.

-Fick vi sitta vid datan sen?

-Ja

-Okej hejdå! *luren i örat*
...................????......???

Det är skönt att man är omtyckt och att de ringer bara för att tala om att de är hemma nu och ifall de ska hjälpa till med något......*asg*

Undrar vad som händer i morgon när man svarar på jobbet??

*drömmer*

-välkommen till maxi sussi.

-toaletten är skurad nu kan jag sitta vid datan?


De är väl för underbara de små liven. Är det konstigt att man älskar dom av hela sitt hjärta och lite till?? Nope...

Kram


Av Sussi - 25 augusti 2007 19:40

...vart det lite av idag. Det är synd att man hittar så många roliga tekniker som man vill prova så att man inte hinner prova alla för att det är så många...*puh*

Har läst klart drömhem och trädgård..hmmm...undrar om man skulle åka en sväng till mångfaldens hus i morgon och bara titta...ja..bara titta!! Tål att tänkas på!

Här kommer iaf några kort som jag gjorde idag.

Vi ses!

Av Sussi - 25 augusti 2007 09:59

...tidningen drömhem och trädgård!!! Den kom igår egentligen men jag läste den aldrig. När G kom hem så åkte vi direkt in till Gröna Lund för att se Hammerfall. Kvällen började varmt men slutade kyligt. Hammerfall fick alla att bli varma med sitt "gung" men efter det så slog kylan till. Ungarna åkte alla möjliga karuseller och G och jag satte oss på en parkbänk och väntade. G var ju på kickoff kvällen innan så han var inte så himla pigg och alert kan man säga... ;-)

Måste kurera mej mer idag för det vart kallt på parkbänken igår. Fram med citronvattnet!! *urk*..måste vara frisk på måndag!

Ha en bra dag alla som orkat läsa ända hit. Nu ska lullan läsa tidning och drömma sig bort ett tag!


Av Sussi - 23 augusti 2007 20:49

...testat etikettstämpling nu. Kul som attan var det! Nu måste jag köpa mer etiketter och stämpla som en galning! Var på papprika igår och pysslade!! Premiär var det för det. Kände mej lite vissen redan igår så jag var inte kvar hela tiden men en stund hann jag med. Och 6 kort förståss....

Idag har jag nog druckit 3 liter vatten med citron i så magen känns rätt sur nu...*burp*. G är på kickoff så barnen och jag är alldeles själva. Längtar lite efter honom men det tänker jag aldrig erkänna för honom om han frågar... ;-).

I morgon är det dax för Hammerfall på Gröna Lund. Jag har ju lovat att följa med så attTedde och jag kan stå lite längre bak men vi får se hur jag mår. Är jag inte bättre i morgon så får de åka själva. Fick reda på att nästa helg kommer dom och fyller igen vallgravarna runt huset..*YYYIIIPPPEEE*!! Sen är det bara en trapp och en grusgång som fattas...å lite till förståss...*pust*..undrar när allt blir klart? Om det blir klart.

Tänkte visa lite av det sista jag gjort.

Två etikettkort och ett splitnegative!

Håll till godo gott folk nu ska Lullan zzzzova!

Natti

Av Sussi - 21 augusti 2007 22:03

...är bland det värsta jag vet. Såna som vänder kappan efter vinden heeeela tiden. Fy f-n rent ut sagt! Såna ska bort! Iallafall vill inte jag ha med dom att göra...men tyvärr så måste man ju bita ihop och vara trevlig och dessvärre ha med dom att göra. Jag har absolut inte svårt för människor men i detta fall är nog gränsen nådd. Känner snart att det inte går längre.

Nu ska jag lägga mej och jag ska räkna till tio hela natten igenom så kanske den värsta ilskan har lagt sig till i morrn.....*hoppas*

Ett...två....tre....fyra.......

Av Sussi - 18 augusti 2007 23:14

....vilken skitaffär...iallafall den i södertälje. Det är smutsigt och rörigt och ja....usch..! Inga mer kommentarer. Köpte mej en fin gul vaxduk så att jag inte får stämpelfärg på mitt bord. Idag var jag nere på blomsterprinsessan i rönninge hos Carina och kikade lite. Hon hade en så underbart fin slangupphängare som jag helt enkelt bara måste ha! I dagsläget så har jag en...en...en...nej inte en i plast utan en...FÄLG som slangen är upplindad på. Hur snyggt är det på en skala?? Minus 45 skulle jag vilja säga. Men G är ju nöjd...Fick meddelande från S i min gästbok idag..hon meddelade att hon hade varit på Ullared 3 ggr igår och i förrgår....OCH??? Jaha??? Mäh...Precis som jag brydde mej om det..!! ?? Jag ska nog minsann också åka dit och då ska jag gå in FYRA (4) gånger!! Synd bara att S inte har någon gästbok som jag kan skriva i men jag kan ju skicka en rapport till PM Södertörn.. ;-).

I morrn är det dax! kl 11.00 kommer sis och hennes sväris! Det ska bli jättekul.

Jag har gjort lite beställningskort idag men de är inte riktigt klara så Ni får vänta någon dag innan de laddas upp.

Sov gott nu alla mina vänner och alla som jag känner!


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards