Alla inlägg under oktober 2008

Av Sussi - 31 oktober 2008 21:38

Bara att alla ska ha en bra halloweenhelg!


Av Sussi - 30 oktober 2008 18:39

..och undran om vem jag var igår så har jag nu hittat mej själv igen. Ja det stod så i den kinesiska zodiaken att jag inte visste vem jag var. Lollo hade också (tack och lov) hittat sej liggandes i soffan när hon kom hem.

Tuppar som vi är! *stolt*

Igår var jag och solade och på pärlparty en sväng. Herrejistanes va mycket pärlor där fanns. Jag som inte ens pärlar!! Det var så mycket fina färger och former så jag var tvungen att köpa några i allafall. Nu ligger dom fint i min stickkorg och väntar på att jag ska göra något med dom...och där kan dom vänta. ;-)

Och till alla mina trogna läsare av min blogg.....efter att ha fått mail från ett par av er så ska jag säga till er andra att:

Nej ..jag ska inte skilja mej.

Jojje var och tittade på huset med Stina för att inspektera värmesystemet och endast därför...............*funderar* tror jag. ;-)

Han är min och bara min! Sådeså!

Nu ska det bli kaffe och eftersom jag tänkte fira att det är torsdag och att jag är glad idag med så ska jag festa till det med lite Häagen-Daszglass. Strawberry cheesecake. Mumsfillibabbasussilullan!


Av Sussi - 28 oktober 2008 20:23

...å skriver av sej lite.

Har jag något att skriva om idag då? Ja typ.

Jojje har varit och tittat på hus. Men inte med mej då ra.....

Men men....life changes. Jag önskar honom och Stina all lycka i Kalle anka rummet och nu väntar jag bara på att Pelle ska ringa så vi kan hitta något fint vi med ;-).

Så var det med det. *hihi*

Annars lugnt och jag mår fortfarande precis lika bra som häromdagen måste jag säga. Ingen skillnad. Hade tänkt att ta mej en sväng förbi solariet idag men orkade inte. Hinner ju i morrn för det blir ju inget stickcafé hos Bibbi. Då ska jag först sola ...sen simma några längder....sen basta! Ååååh va skönt det ska bli *längtar*

Om jag går och lägger mej redan nu så blir det morgon fortare va?

Natt natt

Av Sussi - 27 oktober 2008 19:19

Hur giriga kan folk bli?

Man tror inte det är sant.

Tänk man tror att man känner människor men när det gäller pengar så är det helt andra människor man står inför.

Det är ju så att man mår illa!


Annars har min dag varit snabb! :-) Jag hann egentligen bara sätta mej på stolen så var det dax att gå hem. Det var mörkt när jag åkte hem :-(

Det är det värsta med när man ställer om klockan....eller nej det är det inte faktiskt. Det värsta är nog att det är prison break i kväll. Jag som har laddat med tändstickor efter mina julkalendrar. Men jag tror inte att alla världens tändstickor kommer att rädda min kväll i kväll...eller kunna hålla upp mina ögon. Enligt klockan så är hon ju 22.00 när det startar men enligt MIN klocka så är hon ju 23.00.....MAJ GADD!! Jag kommer inte orka! *snyft*

Jag får gå och lägga mej i synd..eller jag menar att det är synd att jag inte kommer orka se programmet ;-)

Ha en bra kväll


Av Sussi - 26 oktober 2008 20:02

Liljor! Jättefin blomma men gör sej absolut bäst ute för fy vad de luktar starkt! Ja ja...nu får det stå i köket och sprida doft i natt så får vi se vad som händer med dom i morgon.

Tände ljuset i fönstret också i glaslyktan jag köpte på Mångfaldens hus häromsistens ;-)

Ha en bra kväll allihopa för det ska jag!


Av Sussi - 26 oktober 2008 20:00

..har jag knåpat ihop idag. Har gjort lite allt möjligt faktiskt...kort...kalender...tovat lite och varit och handlat stickor inför onsdagen. Ja en hel del har jag hunnit med. Kan det bero på att man vaknade kvart i sex i morse??? NEJ det är INTE åldern...det är för att man ställt om klockan....TRO MEJ!!! *ler*


Av Sussi - 25 oktober 2008 22:12

...att Suzzi Tapper var i Tumba idag och sjöng några låtar.

Bla den här som jag tycker är jättefin:


Av Sussi - 25 oktober 2008 21:17

Jag blir galen!!! Eller inte blir...jag var...och är.

ÖVERALLT så är det sladdar till allting. Och INGEN kan gör i ordning dom!

*suck*. Det bara handlas mer saker...hårddiskar...skrivare..och gud vet allt men vad gör man? Jo man bara kopplar in och låter sladdarna ligga ÖVERALLT! Jag blir så trött...

Jag var tvungen att bli hulken idag. Japp så var det!

Men som sagt...det är ingen överdrift..jag blir galen!

Nu har jag lugnat ner mej men det beror ENDAST på ett glas vin och inge annat... ;-)

Idag har jag gjort ordning i Teddes rum. Han vet inget ännu eftersom sover hos sin bästis i helgen. Nytt överkast och nya gardiner och ny möblering. Jag tycker att det vart väldigt bra men sen får vi se vad unge herrn tycker när han kommer hem.

Storblommigt överkast och gardiner. Ja det låter ju inte som att vara något för en elvaårig pojke men faktum är att jag tror det är det.

Har plöjt oskyldigt dömd med Persbrandt och Irene Huss Eldsdansen också. Eldsdansen var sådär men absolut sevärd om man tycker om Svenska deckare. Oskyldigt dömd tycker jag är jättebra men eftersom det går på onsdagar och jag inte är hemma på onsdagar så får man se dom i efterhand. Men det går bra det med.

Nej hörrni...nu börjar läpparna "domna" så nu blir det inge mer vin ikväll..*hehehe*

Ha en jättetrevlig kväll allihopa!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards