Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Egypten by night!

Av Sussi - 16 januari 2009 18:40

Ett litet livstecken fran Sharm el Sheik. Vadret ar super (forutom idag da det varit lite molnigt). Varmt och skont. Vi har varit och prutat i lite affarer har. Jojje ar jatteglad att jag tycker om vaskaffarer...*hehe*. Pa hotellet finns det sju olika pooler men bara en uppvarmd och dar ligger jag ... Vi har varit vid stranden men inte badat dar eftersom det blaste for mycket. En annan dag far det bli.

Hoppas att ni alla har det varmt och skont hemma i El Stockholmo!

Ses!

P.S Araberna har inte a,a och o pa sina tangentbord *asg*

 
 
Lollo

Lollo

16 januari 2009 22:15

Hej på dig.
Du kommer kommma hem brun som en pepparkaka din lilla rackare. Jag hade nog valt den uppvärmda poolen också. Vi ska väl inte klaga här hemma på värmen, jag har just nu 23 grader i vardagsrummet.
Kram

http://rigolet.bloggagratis.se

 
Ulrica

Ulrica

17 januari 2009 19:34

Hej hej!

Det är så roligt när man hittar en ny blogg! Så mkt fint du gör! =) Du är välkommen till mig, jag har i dagarna en liten överraskning på gång! ;)

Ha det gott, kram

http://www.mysmumlan.blogspot.com

 
Ingen bild

Nina

20 januari 2009 19:45

När är du tillbaka? Kram Nina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 8 juli 2009 13:49

Hädanefter kommer jag att blogga på nedanstående bloggadress. Vill Ni följa med mej dit så är ni jättevälkomna! Ingen skulle bli gladare än jag. Kram http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 21:29

Jag har starka funderingar på att byta blogg. Tänkte mej den här istället: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   Vad tycker ni?   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 10:50

Paraplydrinkar? Pyttsan! I stället för ett litet smuttande på en färgglad paraplydrink så vart det Jaeger (jäger). Hur jag mår? Hemligt. Undrar när närmsta apotek öppnar..... ...

Av Sussi - 4 juli 2009 15:16

....SEMESTER!!! Fett me najs liksom :-) Paraplydrinkar och sovmorgnar. Kan man kalla sej "hobbyalkoholist" när semestern är här?? *s* Kvällen ska tillbringas i Vårsta och fira en 50-åring. Ytterligare paraplydrink....*hehe* eller kanske en shot ren...

Av Sussi - 26 juni 2009 21:35

Här i Tumba är det bara fint! Drabbades dock av en liten smärre chock idag när jag skulle ta kopior på barnens pass och fick till min stora fasa se att de gått ut!!! *hjälp* Järnet iväg till Flemingsberg och där ansöka om nya. Ett gick bra (har ju et...

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards