Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sussi - 31 januari 2009 22:09

Jag var nere och hängde tvätten. Då kom jag på att jag kanske skulle prova mina nya blomstansar från papprika.

Sagt och gjort:

Jag stämplade med watermarkdynan lite "snurkelblommor" på det rosa pappret. Stansade sedan ut blommorna i ett mönstrat papper och lade ihop med en brad i mitten.

Grattisstämpeln är stämplad på vitt papper med watermarkdynan och sedan har jag färglagt med torrchalks.

Kortet vart så här:


Ja? Va tycks??

Blommorna kan man ju göra i flera lager om man vill med både enfärgat och mönstrat papper. Det får det bli på nästa projekt.

Nu ska jag sova en stund för att sen i morgon träffa några härliga pysslingar!! På eftermiddagen är det dax för kalas hos Hanna. Hon önskade sej hårfärg, mobiltelefon, nagellack och nya jeans.

Hajja!! Nyss kröp hon omkring på golvet och sket på sej.

Maj gadd va tiden går

Av Sussi - 31 januari 2009 16:07

Eller som jag brukar säga när jag är i butiken....Hur mycket kostar klockan?

*hihi*

De som känner mej vet att jag tycker om klockor, skor och väskor.

Det är bland det roligaste jag vet förutom pyssel och heminredning.

Idag har jag hittat klockor....

Är de inte snygga va???


Jag vet precis vad min mamma tänker när hon ser den undre klockan.

Hon tror nämligen att jag är en bortbyting....*hehehe*

Jag tycker iallafall att de var jättefina. Båda kommer från Storm.

Sådärja!! Det var lite om mej ja!! :-)


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards