Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Sussi - 3 maj 2008 12:31

Det gjorde jag i morse. I vanliga fall så vaknar man på morgonen och har sett en liten gris i spegeln med små ögon och skrynklig. I morse var det något helt annat! Jag vaknade och såg en målad gris i spegeln!!

Svullen och dan. Igår var jag bara svullen i eyeliner-linjen men i morse hade det liksom "spridit" sej! Ja ja...de sa att det kunde bli så här så jag tar det. Det som är synd är att min resa till Månkarbo och Gävlemässan blev inställd. Hade sett fram emot det och träffa Elisa samt att pyssla lite natten mellan lördag och söndag i Evas torp med Eva, Petra och Clara...men men....det är kanske inte meningen att jag ska åka på stämpelmässor eftersom det alltid verkar hända något när det är dax. Ett tecken månne?? 

Hoppas att Ni har det jättekul på mässan och att ni får trevligt ikväll. Saknar er och önskar att jag varit med!


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards