Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Sussi - 18 februari 2008 20:26

Nu är man här...i goa Götet...

Resan gick superbra. Snabbt och effektivt :-). Ett litet stopp för lunch och inhandling av diverse matvaror inför morgondagen och sedan nästa stopp i Mölnlycke och kurslokalen. Nu har resan landat i Mölndal och jag har precis installerat mej på hotellet. Känns lite konstigt och visst saknar man och tänker på dom där hemma men va fasen....det finns ju telefon!! Det enda som jag såg fram emot med hotellvistelsen var ett långt skönt bad i badkar men med min vanliga tur så fick jag ett rum utan badkar så det enda man kan bada här är ju bastu om man skruvar upp värmen i rummet.... :-(.

Irre fick minsann badkar...men inte jag. Nåja det får man väl lägga in som önskemål nästa resa för det blir ju några Göteborgsresor framöver. Nu ska jag se om jag får några bra tips av Simon och Thomas som Jojje kan genomföra hemma   ;-)

Må bäst!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards