Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Sussi - 15 februari 2008 21:59

Var ju på utvecklingssamtal med F idag och det gick alldeles utomordenligt bra! Det var tom så F var förvånad för han har verkligen haft ångest inför detta samtal. Han fick beröm av fröken och det var faktiskt precis det han behövde. Nu är han sådär glad och go igen! Vi har precis haft en omgång i singstar men det slutade med att jag satt och sjöng för mej själv och han satt och påpekade hela tiden att jag aldrig kommer att bli en popstjärna.........man ska aldrig säga aldrig!!! Världen....!!! here I come! 450000:- för ett "gig"... :-) och då kan jag tom dansa med mikrofonstativet till "det gör ont" med Lena Ph...... :-)

Vem kan neka??

Av Sussi - 15 februari 2008 21:55

Mannen kommer på sin fru med att stå och packa sin väska...

-Vart ska du? Undrar mannen.

-Jag ska till Stockholm, svarar hon , för jag har hört att där får man tvåtusen kronor per gång för det jag gör gratis här hemma..

Då börjar mannen packa sin väska.....

-Vad gör du undrar frun....

- Jag ska till Stockholm och se när du försöker klara dej på 4000 kronor ett helt år......


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards