Alla inlägg den 27 november 2007

Av Sussi - 27 november 2007 22:38

..i målandets tecken. Jag har äntligen fått tummen ur att fortsätta på den stora kyrkan. Målar den med washtekniken så just nu ser den bara flammig ut men efter lite puts så ska det bli bättre. Får klar den till andra advent iallafall för jag hinner ju inte till första nu.... I morgon är det återbesök på sjukhuset och det ska bli spännande och se vad de säger. Jag lyckades ju bära tungt i fredags och det sitter kvar spår av det än men jag hoppas att det snart går över. På måndag ska jag börja jobba om de inte säger annat i morgon...

Nu är det någon som ropar på mej igen......*lyssnar*...ja det är den där förbaskade sängen! Den låter mej aldrig vara i fred en endaste kväll!

 ;-)

Sov gott ...wherever you are!

Av Sussi - 27 november 2007 13:47

...är bra faktiskt. Jag har bakat bullar ,tovat lite och varit ute och gått. Det var så jädra kallt att jag var tvungen att köpa mej en mössa på vägen annars hade det inte funkat. Öronen hade frusit sönder! Passade på att köpa lite mossa också så har jag lagt det över hyacinterna och amarylliskrukorna. Nu funderar jag på om jag ska göra några cernittomtar och ställa på också!


Av Sussi - 27 november 2007 13:44

 Var på papprika igår och gjorde lite julkort! Vi pratade också om helgen som kommer...vad vi ska göra, ha med oss osv. Det ska bli så kul att ha en pysselhelg på annan ort. Färden går mot Tierp och till Evas torp. Vi ska ha med oss varsin pysselöverraskning som de andra ska få göra också. Klurar och klurar på vad jag ska hitta på..... :-)

Här kommer korten som jag gjorde igår...de röda längst bak är gjorda i tekniken pearl ex med guld men det syns ju förståss inte så på med guldbrillorna! :-)


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards