Alla inlägg den 18 november 2007

Av Sussi - 18 november 2007 19:27

...Mårten zzzzover nu. Han är helt slut som valp och artist för idag!


Av Sussi - 18 november 2007 16:24

....nu har han flyttat till mormor!! "familjehunden"! Han heter idag Mårten men vi ska döpa om honom......så här söt är han iallafall. Han har tänder som är vassa som nålar och är helbusig!

Goselos!!!


Av Sussi - 18 november 2007 11:43

...och jag har "städat" skänken i köket! Ni vet såna där lådor där man kastar ner papper och pennor och gem och brev och räkningar och skolfoton och allt mellan himmel och jord! Nu är det ordning och reda i både skänken och köpmandisken och allt känns frid och fröjd. Nu ska jag ner i pysselrummet och städa upp alla fotoduttslappar och embossingpulver som ligger på golvet! Eller.....undrar om jag ska göra några kort istället... Är lite sugen på att göra några etikettkort faktiskt. Prova mina nya stämplar som jag köpte på papprika i fredags. Köpte bla magnoliaflickan med pepparkaksplåten. Var ju längesen jag målade med akvarellerna....hmmm.*funderar*.

i eftermiddag så ska vi åka och titta på Mårten, världens goaste lilla cockervalp! Jag tror han ska flytta hem till mamma!!! Ååååå va vi ska gosa då!!

Ha en bra dag alla Ni som läser min blogg!




Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards