Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sussi - 4 maj 2009 22:10

Oj va jag stämplar!!  Det är ju inte klokt! Har jag inget annat för mej?

Jo det har jag faktiskt. Har packat inför resan till Uddevalla i morgon men samtidigt sprungit mellan pysselbordet och gjort kort till olika utmaningar.

Här är ett kort till en utmaning på ett trykks blogg.

Det var ett färgtema som skulle gå i lila och turkost.

Så här vart mitt kort:

Jag har stämplat med Watermarkdynan och sedan lekt med torrchalks.

Tyvärr kommer inte färgerna riktigt till sin rätt här men det är verkligen turkost och lila :-)

Här nedan syns det lite bättre färgmässigt:

Ja det var mitt bidrag till Ett trykk.

Nu ska jag fortsätta packa det sista. I morgon går färden som sagt till Uddevalla och jag kan se fram emot 5,5-6 timmar i bilen.

Oj va mina katter kommer att sakna mej då :-)

Sweet dreams

Av Sussi - 4 maj 2009 22:02

Stampartic hade en skiss som man skulle göra ett kort efter.

Skissen ser ut så här:

Och mitt kort blev så här:

Stämplarna är clearstamps från Inkadinkado och sen har jag använt mej av mesh och lite häftklamrar. Kedjan är från en prislapp från min sons t-shirt *hihi*. Allt går att använda......

Ja det var det!

Ses snart igen.




Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards