Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sussi - 6 mars 2009 17:27

Jädrar i min lilla låda! Nu är det helg!

Mjukstartat med en fika på bistron i Tumba. Det är alltid trevligt att fika med mamsingen och idag var Thomsingen med också.

Att sitta där gör att man ser folk man känner som man inte sett på jättelänge och det är ju också kul.

Sen var det det här med att handla. När man handlar och är mätt då köper man bara saker man ska ha men om man handlar och är hungrig *chock*....då hamnar det annat än salladshuven i vagnen. Vojne vojne..vart ska det sluta? Men jag skyller väl på att det är helg .......*hihi*

Idag vart jag tokförbannad på jobbet. Så arg att jag kokade. Vuxna människor som beter sej som 14-åringar är bland det värsta jag vet! Och det visar jag också...*fnys*. Någon måtta får det vara. T.om mina grabbar vet hur man uppför sej och då är de 18 och 11. Ja ja, nu lämnar vi det.

Nu är det full fart mot helgen som gäller. Tacos och somna i soffan.

That´s it!

Ha en jätteskön helg hörrni.


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards