Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

En olycka kommer sällan ensam....

Av Sussi - 23 februari 2009 19:42

En olycka kommer sällan ensam...så är det!

Tre saker brukar hända och nu är det så att den tredje "saken" är .....:

datan är helt fucking svart!!

Men det är nog som det ska vara. Vi leasade den ju från Jojjes jobb och nu när det var dax att köpa ut den så stod vi i valet och kvalet om vi skulle köpa ut den för x antal tusen eller köpa en helt ny. Ni vet som man säger:

Ja men köper vi den så går den ju säkert sönder dagen efter.....

Mycket riktigt. Vi hade den i några månader och nu....*poff*.

-Vad vill du ha för data nu sa Jojje och körde skruvmejseln genom den så propparna i huset gick.

Ja  ja ...shit happens...all the time.

Kan man annat än skratta? Ja det kan man faktiskt...*s* Iallafall en av oss här hemma just nu. ;-)

Men snö har det kommit iallafall! Mängder!

Så himla kul!

Jag försökte få med mej familjen ut igår kväll till backen och åka pressenning men ville nån följa med? NOT. Skulle ju se lite konstigt ut om jag satt på en press helt själv och skrek i backen. Nej serru...det bjöd jag inte på så även jag var hemma.

Men ikväll kanske......jag menar nu när vi ingen data har längre så kanske jag iallafall får med mej Jojje till backen. Fast han ska väl ner till sin lekstuga förståss och titta på någon rolig bult eller packning istället.

Nej jag får nog surfa runt ett tag till och sen är det ju som vanligt:

-Bedtimestories.

Ses en annan dag!


 
 
Lollo

Lollo

23 februari 2009 19:57

Hej vännen, stackare. Vilken tur att du har jobbdatorn att surfa på då.
Säg till om du går ut själv och åker pressenning, du vet ju att jag tycker om att fotografera. Du blir säkert jättebra på kort.
Kram

http://rigolet.bloggagratis.se

 
Katarina

Katarina

25 februari 2009 22:53

Dessa datorer. Min förra hade jag i 2 1/2 och efter det ligger den på ngn soptipp. Moderkortet. Det skulle bli så dyrt att laga för den hade sjunkit så mycket i värde att jag tyckte attt det var lika bra att köpa ny. Trist. Hoppas ni hittar ngn ny hållbar apparat. kram!

http://www.kattaskarameller.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 8 juli 2009 13:49

Hädanefter kommer jag att blogga på nedanstående bloggadress. Vill Ni följa med mej dit så är ni jättevälkomna! Ingen skulle bli gladare än jag. Kram http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 21:29

Jag har starka funderingar på att byta blogg. Tänkte mej den här istället: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   Vad tycker ni?   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 10:50

Paraplydrinkar? Pyttsan! I stället för ett litet smuttande på en färgglad paraplydrink så vart det Jaeger (jäger). Hur jag mår? Hemligt. Undrar när närmsta apotek öppnar..... ...

Av Sussi - 4 juli 2009 15:16

....SEMESTER!!! Fett me najs liksom :-) Paraplydrinkar och sovmorgnar. Kan man kalla sej "hobbyalkoholist" när semestern är här?? *s* Kvällen ska tillbringas i Vårsta och fira en 50-åring. Ytterligare paraplydrink....*hehe* eller kanske en shot ren...

Av Sussi - 26 juni 2009 21:35

Här i Tumba är det bara fint! Drabbades dock av en liten smärre chock idag när jag skulle ta kopior på barnens pass och fick till min stora fasa se att de gått ut!!! *hjälp* Järnet iväg till Flemingsberg och där ansöka om nya. Ett gick bra (har ju et...

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards