Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Sussi - 8 juni 2008 22:01

Det var jättelänge sen jag gjorde. Vart inspirerad av Carina som stämplade hej vilt på papprika sist så att jag också dammade av pennorna och gjorde några i helgen. :-)

Ett dopkort färglagt med torrchalks hann jag också med....åsså en tagbok till men den visar jag en annan dag.

Lade lite glitter på fjärilen och det är som sagt mycket vackrare i verkligheten än det blir på bild.


Dopkortet är färglagt med torrchalks och bakgrunden har jag "suddat" ett rutmönster lite sporadiskt på. Ganska häftig effekt vart det.


Nej hörrni....nu ska sussilull ladda inför frissan i morrn! Måste surfa efter frisyrer! Ha de!

Av Sussi - 8 juni 2008 17:30

Vi packade fika och sen begav vi oss till Sandviken. När vi kom var det inte alls många där men när vi åkte!!! Vi var nere redan kl 10.00 och vi åkte hem 12.15 Lagom länge för att solskyddet skulle börja avta och den där fina "röda" solbrännan tittade fram :-)

Tedde badade men det gjorde inte jag. Det var rent ut sagt skitkallt i vattnet.

G och T har varit på förarutbildning i dag så nu väntar vi med spänning på körkortstillståndet så vi kan börja åka. :-)

Hammocken har jag också (med hjälp av Tedde) lyckats bära till baksidan så nu efter maten väntar en god kopp kaffe med cheesecakeglass i skuggan i hammocken.

 Peace friends!


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards