Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Sussi - 11 mars 2008 22:58

det är vad jag målat med på dessa kort.

Påskkortet kom jag på efter en tävling på stämpelsnack (fast jag ska inte vara med och tävla). Det gick ut på att använda spotligthttekniken (belysa en viss del) och inte använda sig av gult eller orange. Mitt kort vart limegrönt och lila. Färgerna återges ju inte så himla bra tyvärr men ni får låtsas!


Det andra kortet målade jag bara för att jag ändå hade färgerna framme. Stämpeln kommer från tradera.

Det känns som att det saknas något på det men jag får inte kläm på vad....ja ja...nu är det här iallafall och nu ska sussilullan sova för i morrn är det en ny härlig dag!
Sussi rules over the fjärrkontroll!

Av Sussi - 11 mars 2008 19:41

Nu är det hårdträning som gäller. Blod, svett och tårar. De som ligger i tårar är Thompa och Sebbe eftersom de förlorar. Tedde ska spela schackfyran på fredag och han är en riktig hejare på schack kan jag säga!!!! Nu utmanar han mej och det blir ingen rolig historia....hur ska jag göra för att han inte ska bli ledsen när han inte vinner.....?? Närå..han är superduktig. Lite tips från farfar och han sopar rent banan med de flesta! Synd att jag inte kan vara där och titta.

Hoppas att du har det bra i Italien. Vi saknar dej här hemma...tänk...jag kan titta på vilket tv-program jag vill utan att det är "någon" som slår över mitt i ett bra program.

Sussi rules when Jojje is gone!!

Tedde rules i schack!


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards