Direktlänk till inlägg 1 december 2008

1:a advent

Av Sussi - 1 december 2008 18:06

Tänk.....i 12 års tid så har mina katter haft en ahaupplevelse varje 1:a advent. Det står ju nämligen en adventsljusstake på bordet med leksaker i....

Leksaker i form av svampar, snöbär. hjärtan eller lingon......

Alltid lika kul....

Varje år.....

Varje år får jag också leta efter vissa saknade delar av adventsdekorationerna.....



Åhhh..en adventsljusstake........:



Om jag luktar lite så kanske den ramlar bort....



Nej det funkade inte ...men om jag rör lite försiktigt med tassen då....:



Funka!!!



Att mossan kom med är bara en bonus för det var hjärtat hon ville åt.

Försökte knäppa ett kort när hon drog med den också men hann inte för hon är som en vessla.

Tänk...lika kul som jag tycker det är att pynta tycker Mimosa det är att stjäla sakerna......


Dagen har tillbringats till mesta dels i sängläge. Genomförkyld!

Och dagen kommer fortsätta att tillbringas i sängläge.......

Ha en bra kväll.

 
 
Lollo

Lollo

1 december 2008 19:10

Vilken liten rackare du har där. Men ta nu det lugnt och skicka Jojje till affären och köpa lite veckotidningar. Då har du något att göra i morgon. Hade jag vetat detta hade jag svängt förbi dig med lite TIL-Tidningar som du kunnat lägga i kuvert. :)
Krya på dig vännen.
Kram Lollo

http://rigolet.bloggagratis.se

 
lenislenis

lenislenis

4 december 2008 03:13

Bara inte pälsen börjar brinna... det ser lite farligt ut...
Tack för gullig kommentar på min blogg!
Krya på dig!

http://lenislenis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 8 juli 2009 13:49

Hädanefter kommer jag att blogga på nedanstående bloggadress. Vill Ni följa med mej dit så är ni jättevälkomna! Ingen skulle bli gladare än jag. Kram http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 21:29

Jag har starka funderingar på att byta blogg. Tänkte mej den här istället: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   Vad tycker ni?   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 10:50

Paraplydrinkar? Pyttsan! I stället för ett litet smuttande på en färgglad paraplydrink så vart det Jaeger (jäger). Hur jag mår? Hemligt. Undrar när närmsta apotek öppnar..... ...

Av Sussi - 4 juli 2009 15:16

....SEMESTER!!! Fett me najs liksom :-) Paraplydrinkar och sovmorgnar. Kan man kalla sej "hobbyalkoholist" när semestern är här?? *s* Kvällen ska tillbringas i Vårsta och fira en 50-åring. Ytterligare paraplydrink....*hehe* eller kanske en shot ren...

Av Sussi - 26 juni 2009 21:35

Här i Tumba är det bara fint! Drabbades dock av en liten smärre chock idag när jag skulle ta kopior på barnens pass och fick till min stora fasa se att de gått ut!!! *hjälp* Järnet iväg till Flemingsberg och där ansöka om nya. Ett gick bra (har ju et...

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards