Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Altrade tändsticksaskar

Av Sussi - 9 november 2008 19:08

Ja jag säger då det! Han jag är gift med....vilken man..*djup suck*. För några månader sen så köpte vi en ny kamera. Jättefin och inte vidare värst billig heller. Nu är ju pontiacen nerplockad i molekyler för blästring. Då måste man ju ta kort hela tiden så man vet vart delarna ska sitta (hahahaha...karlar..). Då "råkade" jojje såga sej lite i fingret men kortet var ju tvunget att tas medan blodet rann. Oj tänkte han det kom blod på kameran och vad gör den dumme fan (läs min man)? Jo han liksom sköljer av den...hajjar ni hur jag har det...jag blir så trött. Nu är det bekräftat i alla fall...vi har ingen kamera som funkar (funkade) under vatten.

Hann ta lite kort på mina tändsticksaskar innan detta iallafall så här kommer dom!

Pappret heter Skördetid och stämpeln är från Kortstugan. Jag har stämplat med memoriesdyna och sedan lagt över krackeleringslack på den stora asken.

Den lilla asken har jag stämplat en av inkidinkados nya stämplar på och sedan färglagt med torrchalks. Lite glitterlim och så var även den klar.

Den andra lilla tändsticksasken har jag klätt med skördetidspappret och sedan embossat stjärnan med kopparep på vitt vellumpapper. Jag har förstärkt kanterna lite genom att rita med vit opaqupenna runt. De små snöflingorna är utstansade av vellum.


 
 
Lollo

Lollo

9 november 2008 19:45

Men hallå, vad gör han?

http://rigolet.bloggagratis.se

 
Katarina

Katarina

9 november 2008 22:53

Vilka fina tändsticksaskar. Bra att ge bort som present när man blir bortbjuden.

Kram Katarina

http://www.kattaskarameller.blogspot.com

 
Miao

Miao

10 november 2008 06:45

Stackars dig och stackars stackars kamera Men har du ingen drulle försäkring som täcker den största delen i alla fall. Du är så duktig på att pyssla du Sussi. KramMIa

http://www.mia-miao.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 8 juli 2009 13:49

Hädanefter kommer jag att blogga på nedanstående bloggadress. Vill Ni följa med mej dit så är ni jättevälkomna! Ingen skulle bli gladare än jag. Kram http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 21:29

Jag har starka funderingar på att byta blogg. Tänkte mej den här istället: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   Vad tycker ni?   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 10:50

Paraplydrinkar? Pyttsan! I stället för ett litet smuttande på en färgglad paraplydrink så vart det Jaeger (jäger). Hur jag mår? Hemligt. Undrar när närmsta apotek öppnar..... ...

Av Sussi - 4 juli 2009 15:16

....SEMESTER!!! Fett me najs liksom :-) Paraplydrinkar och sovmorgnar. Kan man kalla sej "hobbyalkoholist" när semestern är här?? *s* Kvällen ska tillbringas i Vårsta och fira en 50-åring. Ytterligare paraplydrink....*hehe* eller kanske en shot ren...

Av Sussi - 26 juni 2009 21:35

Här i Tumba är det bara fint! Drabbades dock av en liten smärre chock idag när jag skulle ta kopior på barnens pass och fick till min stora fasa se att de gått ut!!! *hjälp* Järnet iväg till Flemingsberg och där ansöka om nya. Ett gick bra (har ju et...

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards