Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Ja hur vart det nu då?

Av Sussi - 21 oktober 2008 21:10

Jo det ska jag tala om ....jag satt i fåtöljen och tittade på två kapitel av prison break. I den andra pausen tänkte jag att jag går och gör mej i ordning för natten och lägger mej i sängen och tittar klart.

Jaha?? Sen då??

Jodå jag kollade en sväng till i sängen...sen vart det reklam igen. Då tänkte sussilullan att jag vilar ögonen lite nu bara i pausen...

Japp..

Så vart det med det slutet av prison break.

Nästa vecka ska jag inte överhuvudtaget tro att jag ska kunna gå och lägga mej och titta klart.

 No way!

 Då är det tändstickor och fåtöljen som gäller!

Ikväll har jag suttit och sytt på pärlor på mina virkade "snöflingor". Det är ett j-la s-it-göra kan jag be om att få tala om. Pillrigt så in i norden! Har gjort 4 stycken så nu är det bara 5 kvar...*blä*. Dom får jag ta tag i i morgon när det är dax att åka upp till Bibbi igen.

Mot tändstickorna och fåtöljen för det är säkert något roligt program som man inte vill missa nu!

:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 8 juli 2009 13:49

Hädanefter kommer jag att blogga på nedanstående bloggadress. Vill Ni följa med mej dit så är ni jättevälkomna! Ingen skulle bli gladare än jag. Kram http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 21:29

Jag har starka funderingar på att byta blogg. Tänkte mej den här istället: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com   Vad tycker ni?   ...

Av Sussi - 5 juli 2009 10:50

Paraplydrinkar? Pyttsan! I stället för ett litet smuttande på en färgglad paraplydrink så vart det Jaeger (jäger). Hur jag mår? Hemligt. Undrar när närmsta apotek öppnar..... ...

Av Sussi - 4 juli 2009 15:16

....SEMESTER!!! Fett me najs liksom :-) Paraplydrinkar och sovmorgnar. Kan man kalla sej "hobbyalkoholist" när semestern är här?? *s* Kvällen ska tillbringas i Vårsta och fira en 50-åring. Ytterligare paraplydrink....*hehe* eller kanske en shot ren...

Av Sussi - 26 juni 2009 21:35

Här i Tumba är det bara fint! Drabbades dock av en liten smärre chock idag när jag skulle ta kopior på barnens pass och fick till min stora fasa se att de gått ut!!! *hjälp* Järnet iväg till Flemingsberg och där ansöka om nya. Ett gick bra (har ju et...

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards