Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Sussi - 10 augusti 2007 23:41

...och faux mother of pearls..det är vad jag har ägnat min kväll åt.

Har inte orkat ta kort på dom utan gör det i morgon och lägger upp dom då också. Ni måste bara få se mina skapelser som jag gjort ;-)

Nu är jag så skittrött men D sover hos Tedde inatt så man har fått lov att hålla sig vaken men nu har han äntligen somnat. Han hade ont i magen en sväng och sen halsen men vi fick det att gå över med hjälp av drömfångaren i rummet. Nu sover han gott och jag hoppas att han sover ända tills i morgon bitti! G har jouren så det fattas väl bara att personsökaren börjar pipa så att D vaknar....

I morgon är det Stockholm Cruising. Ska bli kul att åka in och se allt folk och alla bilar. Undrar just vilket år vi kan åka med vår bil....När den fungerar menar jag. Önskar att vi vore klara med huset så att G kunde göra allt han tycker är kul..fast han tycker ju huset är kul med men jag menar allt det andra. Hoppas snart.

Sov gott allihopa!
Ses i morrn!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards