Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Sussi - 19 juli 2007 22:37

I morgon är det fredag! Veckan har gått så otroligt fort att jag knappt hunnit med själv. En gång försökte jag skoja till det lite på jobbet och säga:

-Tänk...helgerna är mindre än hälften så långa som veckorna men det känns som de går dubbelt så fort...men det uppskattades inte av alla där. Det fanns en person där ( jag säger inte vem men han är chef där ;-))som tyckte att det var lite av ett hån mot mitt arbete...FAST DET INTE VAR SÅ!! Jag försökte ju bara skoja till det....*ler*. Men jag ska aldrig säga så mer...Nåja med full fart är vi på väg iallafall och det ska bli skönt med ett par sovmorgnar igen. Tackkorten blir färdiga i helgen också och det känns bra. Nu håller vi tummarna för att de blir uppskattade också.

Ibland undrar jag om jag inte skulle blivit en stram svenskalärare istället för lönetant...jag har kommit på mej själv att jag sitter och retar mej på stavfel i tidningen emmellanåt...är det friskt?? Jag hittar flera stycken ofta och då tänker jag så här:

- men herregud de kan ju inte ens stava...Ja precis så tänker jag..som en gammal stram svenskafröken. Är det ett kall tror ni??? *fniss*

G ska nog börja skriva korsorden i alla tidningar för de är felkonstruerade i varje tidning enligt honom. De orden han tycker ska gå in där gör helt enkelt inte det!

Sen var det det här med står i backen----där vill man ju ha in spön och det ville även en mycket god vän till oss..men det gick ju aldrig in! Det var för många bokstäver och för få rutor...tills han kom på det....

Det skulle ju stå öl... GRATTIS P!

Nu är det dax för Lullan att zzzova.

Ny härlig dag i morgon!!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards