Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Sussi - 10 juni 2007 21:42

Det kan man undra. Med tanke på mitt huvud och hur himlen ser ut så tror jag att det kommer att bli det....den som lever får se! I morrn drar budgivningen på lägenheten som mamma vill ha igång. Detta var verkligen en fin lägenhet så vi hoppas och håller tummarna att hon går ut som en segrare ur detta. Idag var jag nere i Trosa igen men denna gången på kalas. God sallad och smaskig gräddtårta vart det! Vi var och tittade på A och N:s nya lägenhet också och den var jättefin. Hoppas att de kommer att trivas bra där nere i "världens ände". Som sagt sommartid är det ju fint men vintern...njae...hoppas!

Vedklyven har sussilull bemästrat idag också...*stolt*...känner mej som en skogshuggare nu :-). Det ligger ju några träd som ska klyvas så när det är klart är man nog rätt less på den där klyven...

Lite kort har jag fixat och kort kommer....!

Tjo och tjim vi ses nånting!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards