Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Sussi - 2 maj 2007 19:07

Det är det som F springer omkring och är nu..han fotar både högt och lågt som han ska ha på sin sida sen säger han. Vi får väl se hur de bilderna ser ut när han är klar... Onsdagen har flytit på i sin stilla gång..lönekörningen gjord och nya lönerna uppräknade. Härligt! Nu är det bara potten som ska på men den måste först godkännas. Bråkade lite med de otroligt griniga lönetanterna idag också,,,man blir ju helt stum när de sätter igång. De kan idiotförklara en helt utan anledning. Då blir sussilull lite förb... Och ibland kan jag inte hålla igen utan säger vad jag tycker..kanske retas lite också men det bjuder jag på! Skit ska skit ha! Eller vad säger jag.....menade förståss inte ett ord av det jag just skrev *håller fingrarna i kors*.Att jag själv går under titeln lönetant hör inte hit! Jag är iallafall inte sådär grinig! Det finns snälla löne"tjejer" också....I morgon är det dax för kurs på papprika igen. Det ser jag fram emot. Nu ska jag gå ner i källaren och röja ur tankrummet för de kommer och sanerar tanken  på fredag! Sen blir det keramik och scraprum för heeeela slanten. Lyllo mej!

Två kort lyckades jag göra igår och här kommer dom. Ha en bra kväll.

Kl.21.56

Tankrummet är tömt...och jag har hittat ett urgulligt citat av Nalle Puh:

"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig."

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards