Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sussi - 27 april 2009 21:49

Jag bara undrar? Dagarna bara försvinner :-(

Jag hinner inte göra allt jag vill :-(

Vill så mycket :-)

Det tycker Jojje me..... :-)

Han är nog glad att dagarna försvinner fort så vi inte hinner göra allt

jag vill.....*hihi*

Idag har delar av familjen varit till Skärholmsgaraget och tittat på bilar.

Hur kul är det? NOT

Därför var jag hemma och gjorde ett kort istället.

Pappren är från klubbkitet från Creative club. De båda mönstrade alltså.

Det andra är gammelrosa cs inhandlat hos Papprika där jag förövrigt också har inhandlat stämplarna. Den runda med grattistrycket är Inkido och den stora med alla kända konstnärers namn är Heindesign.

Jag har använt mej av Spellbinders inhandlade på papprika och fjärilen från Landstoken (och den kom idag *hoppar o skuttar*).

Flickan är ett klistermärke.

Ja vad är det jag pratar om??

Jo det här:

Blingbling inhandlat på Skapa Hobby.

Och pärlflossen köpte jag i Engströms monter på syfestivalen.


ja det är vad jag sysslar med när resten av familjen kollar in muskelbilar.

Nu ska jag syssla med det 2/3 av familjen gör just nu.

ZZZZZZZZZZZZZZZova.


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards