Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sussi - 19 april 2009 19:27

Så här går det till hos oss:

Jag:

Nu ska vi åka till Jysk och titta på det där parasollet.

Han:

A men va f-n...jag håller ju på och meckar...

Jag:

Kom nu


Jag kör.


Parasollet fanns inte på Jysk i Södertälje så jag föreslår glatt och med en väldigt uppmuntrande ton att det är KUL att titta i olika affärer efter parasoller.

Det finns ju bara 3 affärer till:

Rusta, Jula och Plantagen.


Det var mutter från honom men inga meckamuttrar kan jag säga...*hehe*


Inget på Rusta, inget på Jula. Plantagen nästa. Här var ju jag häromdagen och jag vet att de inte har parasoller här men ett jäkligt snyggt litet bord som skulle passa på våran altan....*oj*


Jag:

Titta det här bordet skulle väl passa vid baden badenstolarna.

Han:

*blänger* och säger ¨spydigt :

-Ja tycker du att vi verkligen behöver det där bordet så köp det då...

Jag:

*blänger tillbaka*...ja bordet är väl mer behövligt än Audicaben som du har tänkt att köpa.......


Det står ett litet bord på min altan nu.....*flin*


Och i morrn är jag rädd att det både står en pontiac och en Audicab i garaget.


Ja ja som man bäddar får man ligga. Jag har iallfall ett jättegulligt litet bord bredvid badenbadenstolarna nu :-)


Av Sussi - 19 april 2009 11:51

Fick hem tidningen Ett trykk här nu i veckan och där fanns mycket att bli inspirerad av. Detta var vad jag åstadkom vid första försöket:

Gjorde bla egna blommor av vellum och sedan hade jag ju köpt små blommor på mässan.

Flowersoft......såklart! ;-)

Hade stansat ut lite speelbinders också men de fick inte plats på framsidan så de satte jag inuti kortet:

Helheten vart då såhär:

Vad vet jag...kanske att ge bort som tack för hjälpen med blommorna under semestern?

Nu ska jag ut i solen!

Ha en bra dag!


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards