Alla inlägg den 14 april 2009

Av Sussi - 14 april 2009 21:47

När man har varit ledig blir man ju helt dagvill....

jobbade på ända till kl 16,30 då åkte jag och kollade parasoll och däckstolar. Hittade ett helt okej parasoll på Jysk men vet inte om kvaliteten är så bra. Ska jämföra med det på Bauhaus också. Sen tror jag att det var diameter 350 på Bauhaus och 300 på jysk. Ju större desto bättre.... ;-)

Visar sej.

Tog en sväng till Plantagen också och hittade fina löpare att lägga på utebordet. Ett nytt hammocktak som är svart hittade jag också. Det måste ju vara mycket bättre än det vita. Skiten syns ju så förbaskat på det vita.

Men det visar sej.....också...

Har varit nere i mitt rum och gjort ett kort också. Eller rättare sagt påbörjade ett kort. Har inte slutfört det för jag tycker det fattas något på det.

Men det tar jag i morrn.....

På syfestivalen hittade jag denna lilla söta "tjockängel" från Bukowski.

Ska ges bort till en i släkten. Den är så otroligt mjuk och go att jag skulle kunna ha kvar den själv. :-)

Mot sherwoodskogen! Alltså sängen.

Ses i morrn


Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards