Alla inlägg den 10 april 2009

Av Sussi - 10 april 2009 21:59

Aj löv rostigt.

Bara det inte sitter på bilar.

Jag har ju lite "rostiga" ljuslyktor och vattenkannor och så men kolla här vad jag hittade:

OCH DEN KAN MAN VINNA!!!! *hoppar och skuttar*

Inte bara dessa utan två andra vinster finns det. En jättefin zinklampa och krukor.

Skynda ta en lott! Home No.1 heter bloggen som är utlottare. Vinnaren dras den 30:e april och hjälp vad jag hoppas på ett tredjepris som denna rosen är.... :-)


Av Sussi - 10 april 2009 21:53

Har du foton som du vill ska se slitna ut?

kolla in den här sidan.

Sidan är på japanska men det är bara att klicka sej fram vetja.....

*hihi*

Så här "sliten" är jag efter dagens altanbygge:

Av Sussi - 10 april 2009 21:45

Det kan du vinna om du kikar in på den här sidan som tillhör

Floras Kulle

Där inne finns det jättemycket att kika på och att köpa förståss...

Här är en av alla saker du kan vinna och det finns mer!!

Kolla bara här:

Å mer finns det!! Skynda skynda!!

:-)


Av Sussi - 10 april 2009 12:17

Att man står och gör något och sen som en blixt från en klar himmel så kommer man på att det är något man gärna vill ha.....Det händer mej ofta kan jag säga.....*moooohahahaha*.

Jojje e skitglad åt det.

NOT.


Nu stod jag och skottade grus och så kom jag på att jag måste beställa en prenumeration av den norska tidningen Ett trykk.

Såg den ju "live" på papprika häromkvällen och det var en tidning helt i mitt smak och tycke.

Nu är det iallafall gjort. Hoppas den kommer snart! Helst igår!

Nu ut mot altanen igen!



Av Sussi - 10 april 2009 10:21

Men åhhhh!! Va glad jag blir!

:-)

Kolla va jag fått av gulliga Fia.

Nu ska jag bolla iväg den här till 10 av mina favoriter.

Nu har jag fler..... ;-) än 10 i och för sej....

Men:

Nina

Eva

Katta

Maria

Sollan

Annie

Lollo

Laila

Tillbaka till Fia också såklart

Miapuh


Nu önskar jag alla en riktigt trevlig långfredag!

Själv ska jag tillbringa den ute i solen och bygga altan.

Må bäst!

Presentation

Omröstning

Är du glad idag?
 Ja
 Nej
 Sådär
 Alltid
 Aldrig
 Njae
 Jovars
 En aning
 Lite
 Mycket
 Oh ja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards